خدمات پس از فروش
شرکت پایدار تجارت تعهد می نماید با بهره گیری از بهترین تکنیسین ها و به روز ترین روش های تعمیراتی همواره بهترین خدمات گارانتی را به منظور ایجاد اطمینان و کسب رضایت مشتریان محترم ارائه نماید.
حقوق مشتریان و شرایط ابطال گارانتی
۱-کلیه دستگاه ها دارای ۱۸ ماه ضمانت خدمات پس از فروش طبق قوانین سازمان حمایت ار مصرف کنندگان و تولید کنندگان است.
۲-کلیه قطعات تعویضی دارای ۱ ماه ضمانت می باشد.
۳-تعهدات خدماتی برای دستگاه تلفن همراه از قبیل تعمیرات و تامین لوازم یدکی ۳ سال از زمان ساخت می باشد.
۴-درصورت دارا بودن ایراد ذاتی ، دستگاه دارای ۱ ماه شرایط تعویض است.
۵- پذیرش دستگاه تنها با ارائه کارت ملی و فاکتور خرید ممهور میسر میباشد.
۶- آورنده رسید به عنوان صاحب کالا شناخته میشود.
۷- حفظ و نگهداری اطلاعات شخصی به عهده مالک دستگاه میباشد و در خصوص محافظ صفحه نیز شرکت هیچ مسئولیتی ندارد.
۸- وضعیت نهایی گارانتی تلفن همراه منوط به تشخیص کارشناس فنی شرکت بوده و در صورت نداشتن شرایط گارانتی به اطلاع مشتری خواهد رسید.
۹- در شرایطی که ایراد دستگاه (خارج از گارانتی) خاموشی باشد، پس از رفع عیب و بروز عیوب ثانویه، هزینه پس از توافق با مشتری دریافت میگردد.
۱۰- در ارتباط با گوشیهای (خارج از گارانتی) آبدیده و ضربه خورده و یا دارای شرایط خاص نرمافزاری و سختافزاری شرط خاموشی در توضیحات مکتوب میگردد.
۱۱- مسئولیت قفل دستگاه و گوگل اکانت و اپل آی دی و هر گونه رمزگذاری با مشتری میباشد و در صورت نیاز به باز کردن از مشتری طبق نرخ اتحادیه هزینه دریافت خواهد شد.
۱۲- در صورتی که نیاز به تعویض دستگاه باشد، انتقال مالکیت و برداشتن رمزها توسط مشتری الزامی است.
۱۳- در صورت مفقود شدن قبض رسید مالک یا آورنده باید بلافاصله مرکز خدمات را مطلع نماید. در غیر این صورت کلیه عواقب به عهده مشتری میباشد.
۱۴- حداکثر زمان نگهداری دستگاه پس از تعمیر و اعلام به مشتری به مدت یک ماه میباشد و بعد از آن شرکت هیچ مسئولیتی ندارد.
۱۵- دستگاه خارج از گارانتی، بنا به ایراد اعلام شده و عیب رفع شده دارای یک ماه ضمانت میباشد.
۱۶- هر گونه آسیب فیزیکی، ضربه، رطوبت و تعمیر توسط افراد غیرمجاز موجب ابطال گارانتی میگردد.
۱۷٫- استهلاک تدریجی از قبیل سایش، شکستگی و رنگ رفتگی شامل گارانتی نمیباشد.
۱۸- کلیه کالاهایی که در دوران گارانتی تعویض و یا تعمیر میشوند تا پایان مدت زمان اولیه تحت پوشش گارانتی میباشد.
۱۹- در صورت غیرقابل تعمیر بودن دستگاه در دوران گارانتی دستگاه جایگزین از نوع دیگر بامحاسبه اختلاف قیمت به روز محاسبه میشود.
۲۰-اقدام به سرویس، تعمیر و یا هرگونه تغییر در محصول توسط کارشناسان فنی و تعمیرکارانی غیر از شرکت پایدار تجارت موجب ابطال گارانتی می گردد.
۲۱-تغییر یا دستکاری شماره سریال دستگاه (IMEI) در کارت گارانتی و یا در گوشی موجب ابطال گارانتی می گردد.
۲۲-روت کردن(ایجاد تغییرات در سیستم عامل دستگاه) سیستم عامل اندروید گوشی موجب ابطال گارانتی می گردد.