پایدار تجارت
0 محصولات نمایش سبد خرید

سبد خرید شما خالی است.

خدمات پس از فروش

شرکت پایدار تجارت تعهد می نماید با بهره گیری از بهترین تکنیسین ها و به روز ترین روش های تعمیراتی همواره بهترین خدمات گارانتی را به منظور ایجاد اطمینان و کسب رضایت مشتریان محترم ارائه نماید.

حقوق مشتریان و شرایط ابطال گارانتی

۱-کلیه دستگاه ها دارای ۱۸ ماه ضمانت خدمات پس از فروش طبق قوانین سازمان حمایت ار مصرف کنندگان و تولید کنندگان است.

۲-کلیه قطعات تعویضی دارای ۱ ماه ضمانت می باشد.

۳-تعهدات خدماتی برای دستگاه تلفن همراه از قبیل تعمیرات و تامین لوازم یدکی ۳ سال از زمان ساخت می باشد.

۴-درصورت دارا بودن ایراد ذاتی ، دستگاه دارای ۱ ماه شرایط تعویض است.

۵- پذیرش دستگاه تنها با ارائه کارت ملی و فاکتور خرید ممهور میسر می‌باشد.

۶- آورنده رسید به عنوان صاحب کالا شناخته می‌شود.

۷- حفظ و نگهداری اطلاعات شخصی به عهده مالک دستگاه می‌باشد و در خصوص محافظ صفحه نیز شرکت هیچ مسئولیتی ندارد.

۸- وضعیت نهایی گارانتی تلفن همراه منوط به تشخیص کارشناس فنی شرکت بوده و در صورت نداشتن شرایط گارانتی به اطلاع مشتری خواهد رسید.

۹- در شرایطی که ایراد دستگاه (خارج از گارانتی) خاموشی باشد، پس از رفع عیب و بروز عیوب ثانویه، هزینه پس از توافق با مشتری دریافت می‌گردد.

۱۰- در ارتباط با گوشی‌های (خارج از گارانتی) آبدیده و ضربه خورده و یا دارای شرایط خاص نرم‌افزاری و سخت‌افزاری شرط خاموشی در توضیحات مکتوب می‌گردد.

۱۱- مسئولیت قفل دستگاه و گوگل اکانت و اپل آی دی و هر گونه رمزگذاری با مشتری می‌باشد و در صورت نیاز به باز کردن از مشتری طبق نرخ اتحادیه هزینه دریافت خواهد شد.

۱۲- در صورتی که نیاز به تعویض دستگاه باشد، انتقال مالکیت و برداشتن رمزها توسط مشتری الزامی است.

۱۳- در صورت مفقود شدن قبض رسید مالک یا آورنده باید بلافاصله مرکز خدمات را مطلع نماید. در غیر این صورت کلیه عواقب به عهده مشتری می‌باشد.

۱۴- حداکثر زمان نگهداری دستگاه پس از تعمیر و اعلام به مشتری به مدت یک ماه می‌باشد و بعد از آن شرکت هیچ مسئولیتی ندارد.

۱۵- دستگاه خارج از گارانتی، بنا به ایراد اعلام شده و عیب رفع شده دارای یک ماه ضمانت می‌باشد.

۱۶- هر گونه آسیب فیزیکی، ضربه، رطوبت و تعمیر توسط افراد غیرمجاز موجب ابطال گارانتی می‌گردد.

۱۷٫- استهلاک تدریجی از قبیل سایش، شکستگی و رنگ رفتگی شامل گارانتی نمی‌باشد.

۱۸- کلیه کالاهایی که در دوران گارانتی تعویض و یا تعمیر می‌شوند تا پایان مدت زمان اولیه تحت پوشش گارانتی می‌باشد.

۱۹- در صورت غیرقابل تعمیر بودن دستگاه در دوران گارانتی دستگاه جایگزین از نوع دیگر بامحاسبه اختلاف قیمت به روز محاسبه می‌شود.

۲۰-اقدام به سرویس، تعمیر و یا هرگونه تغییر در محصول توسط کارشناسان فنی و تعمیرکارانی غیر از شرکت پایدار تجارت موجب ابطال گارانتی می گردد.

۲۱-تغییر یا دستکاری شماره سریال دستگاه (IMEI) در کارت گارانتی و یا در گوشی موجب ابطال گارانتی می گردد.

۲۲-روت کردن(ایجاد تغییرات در سیستم عامل دستگاه) سیستم عامل اندروید گوشی موجب ابطال گارانتی می گردد.

جواب سوال‌هاتون رو می‌تونید در زیر پیدا کنید. در غیر اینصورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالاتتون جواب می‌دهیم.
شرایط کسب امتیاز از طریق ثبت نظر چیست؟
شما می توانید پس از دریافت سفارش، نظر خود را در رابطه با محصول خریداری شده در ایران کالا بنویسید. پس از تایید نظر شما توسط کارشناسان ایران کالا، امتیاز برای شما ثبت می‌شود.تا قبل از تایید نظر امتیاز شما در قسمت تاریخچه بخش امتیازات در صف نمایش داده میشود.
چرا بایستی در حساب کاربری شماره کارت ثبت کنم؟
در صورتی که از خرید خود منصرف شوید ایران کالا در کمترین زمان ممکن مبلغ را به شماره کارت شما برگشت می دهد. مهم است که شماره کارت به نام مالک حساب کاربری ثبت داشته باشید
چرا بایستی در حساب کاربری آدرس ایمیل ثبت کنم؟
کلیه مکاتبات ایران کالا با آدرس ایمیل شما انجام می شود.