پایدار تجارت
0 محصولات نمایش سبد خرید

سبد خرید شما خالی است.

ثبت شکایت

سامانه جامع پاسخگویی به شکایات

با سلام و احترام؛

ضمن خوش آمدگویی به شما مشتری گرامی به آگاهی می رساند امکان ثبت شکایات شما در سامانه رسیدگی به شکایات شرکت پایدار تجارت فراهم است. شما عزیزان می توانید شکایت خود را در آن ثبت نمائید. این واحد وظیفه پاسخگویی و رسیدگی به شکایات را بر عهده دارد. چنانچه از نحوه ارائه خدمات در هریک از شعب و یا نمایندگی های پایدار تجارت در سطح کشور، در زمینه های نقض قوانین، کوتاهی یا عدم انجام وظیفه، اطاله رسیدگی، عدم پاسخگویی، یا ضعف در ارائه خدمات، شکایتی داشته و شخصاَ ذینفع آن بوده و از شرکت پایدار تجارت درخواست رسیدگی دارید می توانید شکایت خود را در این سامانه ثبت نموده و یا با شماره ۶۶۳۴۱۸۷۳ تماس بگیرید تا وفق مقررات به آن رسیدگی شده و پاسخ لازم ارائه گردد.

شکایت

جواب سوال‌هاتون رو می‌تونید در زیر پیدا کنید. در غیر اینصورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالاتتون جواب می‌دهیم.
شرایط کسب امتیاز از طریق ثبت نظر چیست؟
شما می توانید پس از دریافت سفارش، نظر خود را در رابطه با محصول خریداری شده در ایران کالا بنویسید. پس از تایید نظر شما توسط کارشناسان ایران کالا، امتیاز برای شما ثبت می‌شود.تا قبل از تایید نظر امتیاز شما در قسمت تاریخچه بخش امتیازات در صف نمایش داده میشود.
چرا بایستی در حساب کاربری شماره کارت ثبت کنم؟
در صورتی که از خرید خود منصرف شوید ایران کالا در کمترین زمان ممکن مبلغ را به شماره کارت شما برگشت می دهد. مهم است که شماره کارت به نام مالک حساب کاربری ثبت داشته باشید
چرا بایستی در حساب کاربری آدرس ایمیل ثبت کنم؟
کلیه مکاتبات ایران کالا با آدرس ایمیل شما انجام می شود.